
Η καλύτερη διαφήμιση μιας επιχείρησης είναι οι ίδιοι της οι πελάτες. Όταν προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση, οι πελάτες όχι μόνο επιστρέφουν αλλά και μιλάνε θετικά για εσάς.
Πρακτικές για κορυφαία εξυπηρέτηση:
- Ακούστε πραγματικά τις ανάγκες του πελάτη.
- Αντιμετωπίστε τα παράπονα ως ευκαιρίες βελτίωσης.
- Κάντε κάτι παραπάνω από το αναμενόμενο.
- Επενδύστε σε εκπαιδευμένο προσωπικό.
Ο πελάτης που αισθάνεται σεβαστός και ικανοποιημένος γίνεται πρεσβευτής του brand σας.