Η καλύτερη διαφήμιση μιας επιχείρησης είναι οι ίδιοι της οι πελάτες. Όταν προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση, οι πελάτες όχι μόνο επιστρέφουν αλλά και μιλάνε θετικά για εσάς.

Πρακτικές για κορυφαία εξυπηρέτηση:

  • Ακούστε πραγματικά τις ανάγκες του πελάτη.
  • Αντιμετωπίστε τα παράπονα ως ευκαιρίες βελτίωσης.
  • Κάντε κάτι παραπάνω από το αναμενόμενο.
  • Επενδύστε σε εκπαιδευμένο προσωπικό.

Ο πελάτης που αισθάνεται σεβαστός και ικανοποιημένος γίνεται πρεσβευτής του brand σας.